Παρασκευή, 26η Ιουνίου 2026  6:24: μμ
WESTMEDIA LOGO rss button fb button fb button
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 19:55

Υπόθεση Δ.Αβραμόπουλου: 2-3 μήνες είχε το ένταλμα σύλληψης στο συρτάρι ο Μ.Χρυσοχοΐδης και όχι 2-3 μέρες!

Σημαντικά ερωτήματα προκαλούνται για την υπόθεση του πρώην υπουργού και Επιτρόπου της ΕΕ Δ.Αβραμόπουλου, ο οποίος ο ίδιος είπε δημοσίως σε τηλεοπτική εκπομή ότι για  2-3 μήνες είχε το ένταλμα σύλληψης στο συρτάρι του ο Μ.Χρυσοχοΐδης και όχι για 2-3 μέρες, όπως κυκλοφόρησε παντού!

Η «αποφώνηση» με τις 2-3 μέρες δεν προέκυψε από τα χείλη του Δ.Αβραμόπουλου, αφού αυτός σαφέστατα μίλησες για «μήνες», αλλά από τον παρουσιαστή του ΣΚΑΪ, ο οποίος «κάλυψε» την αποκάλυψή του ερωτώντας υποτίθεται γαι τις… 2-3 ημέρες!

Αυτό ήταν στην συνέχεια το χρονικό διάστημα το οποίο έπαιξε παντού.

Γιατί άλλο 2-3 ημέρες και άλλο 2-3 μήνες, στην πρώτη περίπτωση, είναι μία παράτυπη μεν αλλά σχετικά ασήμαντη καθυστέρηση που μπορεί να αποδοθεί και σε αμέλεια, ενώ στην δεύτερη περίπτωση παραπέμπει σε «μαγείρεμα».

Γιατί το πρόβλημα της κυβέρνησης ήταν πως θα διαχειριστεί το νέο αυτό πρόβλημα. 

Συγκεκριμένα ο υπουργός είπε: «Θα ασχοληθώ με τον κάθε αστυνομικό στο Βέλγιο; Είναι μία μπούρδα η όλη ιστορία, έγινε από σκοπιμότητα. Η αστυνομία το πήρε, για 2-3 μήνες ο κύριος Χρυσοχοϊδης το είχε στο συρτάρι! Δεν ξέρω γιατί και εμένα τουλάχιστον δεν με νοιάζει».

Μήπως πρέπει να δοθούν κάποιες εξηγήσεις; Αλλιώς να διαψεύσουν τον Δ.Αβραμόπουλο για τα όσα είπε εμφανώς θυμωμένος.

pronews.gr

Πολυμέσα

Η Αιτωλοακαρνανία στο διαδίκτυο για ενημέρωση επι της ουσίας
west media call west media call west media call